OVER ONS

Wij zijn Skimeesters. Ontstaan uit de grootste passie voor wintersport. Ons team bestaat uit wedstrijdskiërs en ski- en snowboardleraren met vele weken ervaring in de Alpen. Al tien jaar houden wij ons bezig met professioneel onderhoud. Wij streven ernaar om elke wintersporter de voordelen van handmatig onderhoud te laten ervaren. Zien wij jou voor je wintersportvakantie?

VEELGESTELDE VRAGEN

1. Ik wil graag mijn ski of snowboard laten onderhouden. Hoe gaat dit proces in zijn werk?
Als je online een afspraak plant, dan kan je de gewenste onderhoudsbeurt e3n moment kiezen: bij het afrekenen kan je onder het kopje 'opmerkingen' vermelden op welke van de haal- en brengmomenten je kan langskomen. 
Kan je op geen een van de haal- en brengmomenten langskomen? Dan vermeld je dit onder het kopje 'opmerkingen'. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om een ander geschikt moment te plannen. 
2. Zijn deze onderhoudsbeurten ook geschikt voor kindermaterialen?
Ja! Voor kinderen maken wij het onderhoud altijd gepast voor hun techniek. Gevorderde kids zijn met hun lesgroepje al te vinden op rode en soms zwarte pistes. Daarvoor maken wij de kanten goed scherp, maar niet zo scherp dat er ongelukken kunnen gebeuren.
3. Moet ik een afspraak maken om mijn materiaal langs te brengen en op te halen?
Wij hebben vaste haal- en brengmomenten. Tijdens het hoofdseizoen zijn dit er meer dan in de rustige periode. Houd de Facebook in de gaten voor extra momenten of bekijk de momenten onder "Haal- en brengmomenten" in het contact gedeelte van deze pagina. 
4. Hoelang duurt het voordat mijn materiaal klaar is met de onderhoudsbeurt?
Wij streven ernaar dat jouw materiaal binnen één week wordt onderhouden. 
Kom je tijdens ons haal- en brengmoment, dan kan je ze precies 1 week later weer afhalen. 
Om onze planning zo goed mogelijk te optimaliseren, ontvangen wij jouw materiaal vier weken voor vertrek. 

Ga je een keer spontaan op wintersport of heb je spoed? Dan helpen wij jou natuurlijk ook graag met het onderhouden van jouw materiaal. Stuur ons dan een berichtje op: 06-57475283 en geef aan dat het spoed is.  
5. Ik wil een ander product, zoals een mondkapje bestellen. Wordt dit gewoon naar mij verzonden?
Kom je ook langs voor onderhoud? Kies dan bij het einde van het shoppen voor afhalen op locatie. 

Wil je alleen een product kopen? Kies dan voor normale verzending. 
6. Hoe werkt een persoonlijk onderhoudsprofiel?
Bij de 'Extreme' onderhoudsbeurt passen wij het onderhoud aan op jouw techniek. Zo kan jij een stap vooruitzetten en de grenzen meer opzoeken. Wij houden in jouw online order precies bij wat er tijdens het onderhoud gebeurt en vragen daarom ook om jouw feedback na jouw wintersportvakantie. Zo kunnen wij jou de volgende keer nog beter onderhoud aanbieden.

ONS ADRES

Antennestraat 22
1322AB, Almere
Industrieterrein Gooischekant
(A6, afrit 3 Almere-Stedenwijk)

Voor een afspraak/vragen:
of mail ons op: info@skimeesters.nl

Haal- en brengmomenten:
Momenteel is het nog laagseizoen en hanteren wij geen vast moment. Stuur gerust een Whatsappje voor mogelijkheden!

Powered by AZEXO Shopify page builder